CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 21, 2010

Alahan Saya



Eyt,,zaman sekarang zaman apa yew?Zaman yang dh terlalu maju ke ape??Ermm..bnyk dengar cerita pasal bab ''KAPEL''..Bab paling disayangi kawan-kawan tapi,,paling saya tak suka sekali..Sebab saya alah betul bab-bab macam ni..Haha..Kenapa..Tada tahu la..

Takkan sememangnya dilahirkan begini kan??

Tapi..minat tu tetap ada..haha..
Minat je taw!!..
Nak bagitahu tak nama dia??Alala..tada perlu la..

Balik semula..jangan tersimpang jauh sangat..!!hahak..

Kenapa kami anak remaja ni boleh terjebak dengan cinta monyet ??

Girl 1 : ala..saya nak main-main je..no hal la!
Girl 2 : saya ketandusan kasih sayang daripada keluarga . :(
Girl 3 : Saya mahu disayangi oleh lelaki . .

Aaaa..!!! Betul ke nie..??Tak tahu..

Tapi ann ,, bagi saya..

Bak kata Shah Rukh Khan..cinta ada dalam persahabatan..
Ala-ala macam tu la bunyi dia..

Jadi,saya dah ada sahabat yang memahami,caring,sweet,,ann,,
Saya tak perlukan cinta dalam usia semuda ini..
Saya tak perlukan pakwe pun...

So...layan hidup dengan member..

Nota dari laut : No kapel-kapel,,hahak,
,

0 comments:

style="position: fixed; bottom: 0px; left: 2px;">