CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 30, 2011

NEW POST *hahaha

How??Cute tak background baru nie..?? Ala-ala girly kan..?? Strange things huh? Since when **** love something girly nie?? saya takda jawapannya . . . Ain + evening tragedy = WEIRD!!difficult thing sejibik macam soalan ADD MATH.. I will not say ' can you?' but 'CAN YOU?!!'.. boleh tak kamuorang bayangkan??

WEIRD THING..baru je berlaku petang tadi.. WhuaaHAA..!!NIGHTMARE.. Dushh!!Horrible.. Ter... . SO . Macam mana saya boleh berkata macam ni??Sebab saya memang alergy dengan apa yag berlaku petang tadi.. Naa.. Walaupun bukan berlaku depan mata.. =,='

Forget it . Hanya golongan VIP je boleh tahu pasal benda nie.. ~haila.. ~ Maafkan saya..sebab ini memang private sebab benda ni tak masuk dek akal.. - silly - something kinda like that . .

Kalau ada orang suruh saya belajar memasak,,sy akan jawab 'lambat lagi saya nak jadi isteri orang . . ??''..haishh~ karut!


If I dare . Kalau tidak,jangan harap la . Heh,I love eating. Not cooking . Remind me..Hahaha.. :) And I love to say , , hey you! Yes,you! Don't follow my way la..

Is already commonplace life for women to cook . Or maybe knew how to cook . Just an honest opinion from my heart . *speaking berabuk!..kui,kui..* Kembali menjadi perempuan melayu terakhir.. Agaga~

Hari ini last day untuk on9 FB or update blog nie . . sebab tue la beriya sangat nie.. Semuanya pasal buku yang dah bertimbun macam Gunung Himalaya .. =,='

So,terpaksala tinggalkan semunya.. Tapi tak sedih pun . Lagi best adala.. Ye ke?? Cheating! Ngee~ Forget it . . .

Ting-tong . 10.00 . malam . Nak pergi dulu .. Dada..Tata.. <3

p/s : *miss my hunny bunny sugar cup .. ambien,bien.. :D

0 comments:

style="position: fixed; bottom: 0px; left: 2px;">