CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 29, 2011

JANUARI

Olla semua!!..entry kedua selepas entry pertama sejak balik rumah ni . . Hadoii .. .

Banyak benda dah berlaku untuk bulan Januari.. Sweet memory and sad memory.. Semua ada dan sudah bercampur-aduk.. Dah jadi pelangi daa..

1) Dapat kenal dengan *seseorang ni..
2) Dapat tahu yang saya tak syok sendiri sebab dia pon syok dekat saya *hasil bantuan 'ABANG'...hahak..:P
3) Suntikan HPV ( rasa macam tangan dah bengkak sebesar statue.. ngee~
4) Dapat tahu something sad pasal kawan sendiri .. :(
5) Pasal dia dah hilang macam angin berlalu.. ish,ish! *hepi sebenarnya.. :D
6) Haha! Orang tu tegur .. . . :)
7) Dapat cadbury free...!!

Macam banyak yang happy kan??Sedih ada satu je... Sebenarnya memang happy pun.. Tapi,memang dah banyak kali cekiwa dan MALU!!Tapi tak tahu la sebab apa.. Pening betul dengan diri sendiri.. Konflik,konflik!!...

Yang paling happy sekali sebab kitorang ada buat BAJU BATCH!!Kyaa . .. !! seronok macam dah naik langit ! sebab saya sesangat sayang batch saya!! FORM2 :2011:... Omama..cyunk korang!! :D Muahxx!

Untuk part geram pulak! . . . ada ke patut di kaitkan dengan seseorang yang memang tak patut ada kaitan dengan saya!! ??? !! siapa?? entah lah.. budak serabai tu! . . .

Tapi,tak kira jugak!Yang pasti . .. . best la kitorang! :D

~THE END OF PART 1 ~

p/s : ada part 2 kew?? =,='

0 comments:

style="position: fixed; bottom: 0px; left: 2px;">