CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 13, 2011

Ko !! Benci ko !!

salam . wawa!lama ta jumpa . rindu eyh ? haha*prasan.. Naseb baek boley outing nie . Out sekejap from SHAH . 10 mintues only . Start now !

Whuaa ..!Ta sangka betul sebab dapat jumpa orang macam tue . *Da curi-curi pandang dia , nampak dye , Waa!!Rasa nak bagi makan penampar je . Makin lama , makin hilang incredible ko tu eyh ? Asyik-asyik jumpa .. sampai dekat DM pon ?!!Flyking-kick!

Sampai pergi PREP pon ? Dah di takdirkan malam tue , kan ? Aku rasa nak sepak je ! Bgy ko hilang dari pandangan mata nie .. ~huissh ,, nampak je macam aku hepy jumpa ko , dlm hati..ta ya tnyala.. Faham x ?!!

Breakfst ? Boley jumpa ko jugak kew ? haila~ mmg bala betulla .. !! ko makan dahla lambat . orang jugak yang tahan lapar na cepat . *ee,,asal ko ni eyh ?

Aq tgh rehat dalam dorm atas katil pon ko nak muncul ?!!Srabai!!!Yang ko main dekat court basket prem asal eyh ? Sampai aq bley nampak ko ? Benci la !!

Pagi-pagi,na pergi sek..nmpak ko jugak ? Memang aku tension ! Mana-mana aku pergi,nmpk ko ? Ko boley tak kalo ta kaco hidup aku ? Mintak sangat...

Supper . Ko ada jugak . Show nye ko!! *ko dh besar,tayala makan banyak-banyak . Kan ? Srabai !!

Short story : ko muncul setiap masa dalam hidup aku . Apa ko igt aku suka ? Takla weyh!Makin benci ada la . ~hishh!!

Nyesal aku baik dengan ko! Ko dah buat aku kucar ! Benci ko ~

:) .. :( .. :# ..

0 comments:

style="position: fixed; bottom: 0px; left: 2px;">