CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 6, 2011

orang yang saya tak kenal~

Salam ! Haha ~ maybe ni last entry untuk minggu ? bulan ? -x sampai tahun la kan.. =,='

Yang pasti sekarang , saya tengah geram ! malu ! srabai !

Sebab apa saya geram ? Heh,ini gara-gara satu makhluk yang saya memang geram ! *dia sangat-sangat serabai daripada saya :P

Dia baik dengan saya dekat laman "FACEBOOK"... (facebook mmg mendatagkan keburukan..hahak ) Baik sangat la .. Dah macam kawan baik pulak ! Dahla selalu buat saya 'berasa' , 'terasa'..Ala-ala macam tu la kan.. Tapi,kalau dia tanya,saya akan jawab 'eyh,sape kau ? ' kejam x ? Macam Darth Vader x ? Kalau tak,nanti saya tambah lagi eyh . Con,saya memang tengah geram dengan dia,bilamana*tak betul .. dia dah buat semua orang or maybe 2 je kut..dah fikir lain?Dah fitnah..? Whuuaa!!Macam nak lari balik rumah! :( Kejam kan dia tue ?

Saya rasa malu sebab 'terasa' dan 'berasa' punya part la!Erghh~macam mana la saya boleh 'KAWAN' degan dia ? Kalau ada time warp,,saya harap saya tak 'KAWAN' denagn dia pon!!!! Yang pasti~lepas nie saya akan buat-buat tak kenal dia!*itu janji saya.. :)

Bila dah geram+malu = srabai !!! Tengok ,! dia yang buat saya rasa serabai!!Benci dia~sort of.. Dahla SRABAI tue taglie saya..dah terkena dekat saya sendiri~haisshh!! >< *saya marah nie!!

Naa..kesian dekat kamuorang kan,entry last tentang benda yang tak menceriakan utuk dibaca ..huh! Marah dia ! *macam ada yang baca pulak kan ?..haha :)

Ok la . Na out . Pack barang balik hostel yang saya panggil ' BEST PLACE for ME and My friend ' :D
*sayang SHAH PEKAN !!!! <3

p/s : kim salam bebanyak dekat orang tue eyh !!huh... =,='~
dan yang pasti,saya tak kenal dia !! balik hostel,saya takkan pandang muka dia sebab saya ta suka
dia sebanyak-banyaknya !! tolong bagitaw dia tue jugak ! ~

0 comments:

style="position: fixed; bottom: 0px; left: 2px;">